Protože číst takto textové překlady a v jiném okně komix může být obtížné, prosím sledujte instrukce pod tabulkou pro jinou alternativu.
PANEL 1-1 |
Roy | Nnnngh!! |
PANEL 1-2 |
Roy | Durkone! Bodlináče pošli do první linie a pak nažhav svoje upírský schopnosti. |
Roy | Belkare! Krej se a rozviř tolik písku, co dokážeš, než zas nabijou! |
Belkar | Krejt se? Kde jako? Ta rakev je trochu z ruky― |
PANEL 2-3 |
Belkar | ... |
Belkar | Vejtaho. |
PANEL 3-1 |
Elan | Tati, musíš to odvolat! |
Tarquin | Promiň, Elane. Vím, že jsou to tví přátelé― |
Tarquin | ―ale pokud to má směřovat k opravdu uspokojivému závěrečnému střetnutí, musím něco změnit. |
PANEL 3-2 |
Elan | Ale... Když zabiješ zbytek mého týmu, jak asi zastavím ty ostatní záporáky, co? |
Tarquin | Ty to zvládneš. Mám plnou důvěru v tvou schopnost se té výzvě postavit. Jsi přece můj syn. |
PANEL 3-3 |
Tarquin | Samozřejmě budem potřebovat pár stránek s najímáním rekrutů, se všemi potrhlými uchazeči co odmítneš. |
Tarquin | Skvělá šance pro nějaký ten situační humor, mimochodem. |
Tarquin | Koneckonců oba dobře víme, že v další hospodě co navštívíš, se bude jen tak poflakovat 2-4 dobrodruhů na podobný úrovni jako ty. |
PANEL 4-1 |
Tarquin | A jsem si jistý, že Rob Rudočepel a Murkon Bleskoštít budou skvělými přírůstky pro tvůj tým. |
Tarquin | Vtip je v tom, že oni budou následovat tebe a ne naopak. |
Tarquin | Jak už jsem řekl, na způsobech záleží. |
PANEL 4-2 |
Elan | Ale bezpečí světa― |
Tarquin | ―není důležité, pokud si každý bude dělat, co chce bez toho, aby dbal na správnou výstavbu příběhu. |
PANEL 4-3 |
Tarquin | Musí v tom být řád. Osobní, politický, dramatický― |
Tarquin | ―a pokud ho do světa nepřivede nikdo jiný, tak já ano. |
PANEL 5-1 |
Tarquin | Nestarej se, ten druhořadý boss Cyklon, co tě tak trápí, na tebe počká a až ho najdeš, dostaneš ho. |
Haley | Elane, nech ho být! Musíme pomoct Royovi. |
PANEL 5-2 |
Elan | Pleteš se. Pleteš se úplně ve všem. |
Elan | Jen si myslíš, že víš, jak by to mělo být. |
PANEL 5-3 |
Elan | Ale na nás je rozhodnout se o druhu příběhu a o roli, jakou v něm budeme hrát ― hrdinu nebo komparz. |
Elan | Nebo obojí najednou. |
PANEL 6-1 |
Tarquin | Hmm, co do hrdinských proslovů, už jsem slyšel lepší. |
Tarquin | Hádám, že na tom budu muset taky zapracovat. |
PANEL 6-2 |
Roy | Durkone, potřebuju ty podmaněný vojáky jako perimetr kolem Belkara. |
Durkon | Mnjó, ale dycky je sundajó, sotva je zmáknu otočit! |
Roy | To stačí, pokračuj. |
PANEL 7-1 |
Belkar | Tohle mi totálně zruinuje repku. Víš že furt můžu bodat do věcí? |
Roy | Zůstaň tam! |
Roy | Jseš o dost užitečnější v krytu než kdybys zabil dva vojáky a pak tě definitivně přišpendlili k zemi. |
PANEL 7-2 |
Roy | Leda by Durkon nahradil tvoji vysátou krev? |
Belkar | To je nechutný! I když ji vybleje, jak ji dostanu zpátky do svejch žil? |
Belkar | To jako trychtýřem? |
Roy | Myslel jsem kouzlem Obnovení. |
PANEL 8-1 |
Durkon | Né, kémo. S kózlama už drhnu dno, než si za sómraku narychtuju nový. |
PANEL 8-2 |
Roy | OK, takže― |
Roy | ―řekněme, že přežít do soumraku bude náš „Plán A.“ |