Dračí doupě Hůlkový řád Order of the stick AD&D DrD OOTS

Tyto stránky obsahují český překlad komiksu Order of the Stick. Originál zde.

Update: Průměrně třikrát za dva týdny - dle rychlosti originálu.

NejstaršíPředchozíPostavySeznam epizodNásledujícíNejnovější

OOTS #917: Vydržet

(Po kliku se otevře GiantITP.com s originálním dílem)

 

Protože číst takto textové překlady a v jiném okně komix může být obtížné, prosím sledujte instrukce pod tabulkou pro jinou alternativu.

PANEL 1-1
RoyNnnngh!!
PANEL 1-2
RoyDurkone! Bodlináče pošli do první linie a pak nažhav svoje upírský schopnosti.
RoyBelkare! Krej se a rozviř tolik písku, co dokážeš, než zas nabijou!
BelkarKrejt se? Kde jako? Ta rakev je trochu z ruky―
PANEL 2-3
Belkar...
BelkarVejtaho.
PANEL 3-1
ElanTati, musíš to odvolat!
TarquinPromiň, Elane. Vím, že jsou to tví přátelé―
Tarquin―ale pokud to má směřovat k opravdu uspokojivému závěrečnému střetnutí, musím něco změnit.
PANEL 3-2
ElanAle... Když zabiješ zbytek mého týmu, jak asi zastavím ty ostatní záporáky, co?
TarquinTy to zvládneš. Mám plnou důvěru v tvou schopnost se té výzvě postavit. Jsi přece můj syn.
PANEL 3-3
TarquinSamozřejmě budem potřebovat pár stránek s najímáním rekrutů, se všemi potrhlými uchazeči co odmítneš.
TarquinSkvělá šance pro nějaký ten situační humor, mimochodem.
TarquinKoneckonců oba dobře víme, že v další hospodě co navštívíš, se bude jen tak poflakovat 2-4 dobrodruhů na podobný úrovni jako ty.
PANEL 4-1
TarquinA jsem si jistý, že Rob Rudočepel a Murkon Bleskoštít budou skvělými přírůstky pro tvůj tým.
TarquinVtip je v tom, že oni budou následovat tebe a ne naopak.
TarquinJak už jsem řekl, na způsobech záleží.
PANEL 4-2
ElanAle bezpečí světa―
Tarquin―není důležité, pokud si každý bude dělat, co chce bez toho, aby dbal na správnou výstavbu příběhu.
PANEL 4-3
TarquinMusí v tom být řád. Osobní, politický, dramatický―
Tarquin―a pokud ho do světa nepřivede nikdo jiný, tak já ano.
PANEL 5-1
TarquinNestarej se, ten druhořadý boss Cyklon, co tě tak trápí, na tebe počká a až ho najdeš, dostaneš ho.
HaleyElane, nech ho být! Musíme pomoct Royovi.
PANEL 5-2
ElanPleteš se. Pleteš se úplně ve všem.
ElanJen si myslíš, že víš, jak by to mělo být.
PANEL 5-3
ElanAle na nás je rozhodnout se o druhu příběhu a o roli, jakou v něm budeme hrát ― hrdinu nebo komparz.
ElanNebo obojí najednou.
PANEL 6-1
TarquinHmm, co do hrdinských proslovů, už jsem slyšel lepší.
TarquinHádám, že na tom budu muset taky zapracovat.
PANEL 6-2
RoyDurkone, potřebuju ty podmaněný vojáky jako perimetr kolem Belkara.
DurkonMnjó, ale dycky je sundajó, sotva je zmáknu otočit!
RoyTo stačí, pokračuj.
PANEL 7-1
BelkarTohle mi totálně zruinuje repku. Víš že furt můžu bodat do věcí?
RoyZůstaň tam!
RoyJseš o dost užitečnější v krytu než kdybys zabil dva vojáky a pak tě definitivně přišpendlili k zemi.
PANEL 7-2
RoyLeda by Durkon nahradil tvoji vysátou krev?
BelkarTo je nechutný! I když ji vybleje, jak ji dostanu zpátky do svejch žil?
BelkarTo jako trychtýřem?
RoyMyslel jsem kouzlem Obnovení.
PANEL 8-1
DurkonNé, kémo. S kózlama už drhnu dno, než si za sómraku narychtuju nový.
PANEL 8-2
RoyOK, takže―
Roy―řekněme, že přežít do soumraku bude náš „Plán A.“

(Tento díl přeložil Landsknecht.)

Zde je uživatelský skript pro prohlížení překladů přímo na GiantITP.

 

NejstaršíPředchozíPostavySeznam epizodNásledujícíNejnovější

Hledat hlášku v celém komiksu

Postavy (oddělujte čárkou bez mezer):
Část textu (povinné):