Dračí doupě Hůlkový řád Order of the stick AD&D DrD OOTS

Tyto stránky obsahují český překlad komiksu Order of the Stick. Originál zde.

Update: Průměrně třikrát za dva týdny - dle rychlosti originálu.

NejstaršíPředchozíPostavySeznam epizodNásledujícíNejnovější

OOTS #697: Uvíznutí v písečné pasti

(Po kliku se otevře GiantITP.com s originálním dílem)

 

Protože číst takto textové překlady a v jiném okně komix může být obtížné, prosím sledujte instrukce pod tabulkou pro jinou alternativu.

PANEL 1-1
DurkonMožu zkusiť Mluvit s Thórem.
BelkarProč, hledáme tu dobrýho fousovýho stylistu nebo co?
RoyBez urážky tvé víry, Durkone, víme, že bohové maj výpadek, co se bran a Uzlouna týče.
RoyOdpovědi od nich bych asi nemohl důvěřovat.
PANEL 1-2
RoyHaley, tak mě napadlo: Mohlo by jít o dvojitý blufování?
HaleyJako že ta brána tu fakt JE a ta iluze lhala?
RoyTak.
PANEL 1-3
HaleyNo, je to samozřejmě možný, ale nezdá se mi to dvakrát pravděpoobný.
HaleyDvojitý blufy fungují nejlíp, když je cíl natolik přesvědčený, že mu lžete, že ho nenapadne zpochybňovat přiznání, že lžete.
HaleyMo a jeho paladinové nemají důvod si myslet, že jim Girard lhal.
PANEL 2-1
BelkarHej, tak moment, ježuro zrzavá: Říkalas, že oblufnout paladina je malina.
HaleyJo, pokud aspoň trochu chápeš, jak paladini myslí. Tady pan Past-na-Tupce asi ne, jinak by nečekal, že Mo poruší slovo.
PANEL 2-2
HaleyKdyby tu ta brána opravdu byla, mohlo by se stát i to, že Mo najde bránu dřív než tu zprávu a tím pádem by celý to blufování bylo zbytečný.
HaleyKdyž zvážíme, jak snadný bylo tu bránu fakt mít někde jinde, přijde mi dvojitý bluf jako zbytečný riziko.
PANEL 2-3
RoySouhlasím. Ta poušť je navíc tak nepředstavitelně obrovská, že každý s víc než dvěma mozkovýma buňkama by ji nezkoušel prohledat celou.
Haley...takže by se raději soustředil znovu na toto místo, protože co kdyby to BYL dvojitý bluf.
HaleyTakže by ta zpráva zvýšila šance na nalezení brány.
PANEL 3-1
DurkonMnjó, ale co když Girard denkoval na šecko co teďkonc vy a pak ufahčil vopak, aby nás vošulil?
RoyMám pocit, že se rychle blížíme bodu, kde už by i to bylo jedno.
PANEL 3-2
RoyProvedli jsme tucty věštění a stovky hodů na dovednost. Pokud tu brána FAKT je, pak my asi nejsme schopni ji najít.
RoyA co víc, čas běží. Náskok, co jsme měli na Xykona, zmizel, protože on se může teleportovat přímo k bráně - ať je kde chce - hned jak najde svůj škapulíř.
PANEL 3-3
ElanDobrá, tak jak přesně prohledáme zbytek pouště?
RoyElane, říkal jsem, že každý s víc než dvěma-
RoyElane, ta poušť je na prohledání moc velká.
PANEL 4-1
RoyZůstaňme tady po zbytek dne, kdyby Girard třeba uviděl naši zprávu a ukázal se. A taky to tu líp prohledáme.
VaarsuvisZměním tedy svou formu na něco, co může pátrati pod zemí.
VaarsuvisZměna tvaru!
DurkonA ja možu zeslat Vylepšené Zlom magii, třeba aspoň odkrágluju ňáký výbušny pasti.
PANEL 4-2
ElanUděláme další pátrací střihovou sekvenci, Royi?
RoyNe! Tentokrát se doufám přenesem rovnou k nalezení té brá...
PANEL 4-3
RoyHm, pátrací sekvenci, říkáš...

(Tento díl přeložil myyysha.)

Zde je uživatelský skript pro prohlížení překladů přímo na GiantITP.

 

NejstaršíPředchozíPostavySeznam epizodNásledujícíNejnovější

Hledat hlášku v celém komiksu

Postavy (oddělujte čárkou bez mezer):
Část textu (povinné):