Dračí doupě Hůlkový řád Order of the stick AD&D DrD OOTS

Tyto stránky obsahují český překlad komiksu Order of the Stick. Originál zde.

Update: Průměrně třikrát za dva týdny - dle rychlosti originálu.

NejstaršíPředchozíPostavySeznam epizodNásledujícíNejnovější

OOTS #175: Proklaté šestiúhelníky

(Po kliku se otevře GiantITP.com s originálním dílem)

 

Protože číst takto textové překlady a v jiném okně komix může být obtížné, prosím sledujte instrukce pod tabulkou pro jinou alternativu.

Kromně toho rovňeš platí, že kdiš napýšete hnet za adresu této doméni lomýtko, "húlky řád" do hromady a bes hátškú a čáreg, pag tečku a třy pýzmena péhápé, uvydýte přeqapený. Toto nený ftyp!!!ale pravda

PANEL 1-1
BelkarZastavte. Myslím, že se blížíme. Royi, ukaž mi tu tvoji mapu.
PANEL 1-2
mapabanditi
mapahvězdný kov
PANEL 1-3
RoyNo? Blížíme se nebo ne?
PANEL 2-1
BelkarJo... sem si celkem jistej, že už sme skoro tam.
PANEL 3-1
BelkarTéda, tohle je na hovno. Jak dybysem skákal panáka.
ElanA museli jsme znovu uvázat koně!
VaarsuvisProsím, neponižujte vznešené šestiúhelníky, lidově zvané hexy.
PANEL 3-2
VaarsuvisHexová mřížka umožňuje snadnější výpočet vzdáleností při putování pod úhlem jiným než 45° či 90°. Taktéž je velmi užitečná při určování oblasti kouzel s plošným efektem, kupříkladu mé mocné Ohnivé koule.
PANEL 3-3
RoyJo, ale jenom 6 válečníků může obklíčit jednoho nepřítele. Na normální mřížce jich může být 8.
PANEL 4-1
VaarsuvisVezmeme-li v potaz, že je nás jen 6, nedaří se mi nalézti, v čem je problém.
RoyHmmm. Takže máme pochybnou, ale konkrétní výhodu, když bojujeme tváří v tvář na hexové mřížce?
VaarsuvisTak jest.
PANEL 4-2
RoySláva hexům!
zelená ježibabaUau, víte, je skvělý vidět někoho s tak pozitivním přístupem.

(V době tohoto překladu ještě nebyla vedena databáze dílů.)

Zde je uživatelský skript pro prohlížení překladů přímo na GiantITP.

 

NejstaršíPředchozíPostavySeznam epizodNásledujícíNejnovější

Hledat hlášku v celém komiksu

Postavy (oddělujte čárkou bez mezer):
Část textu (povinné):